A beérkező és kiküldendő dokumentumok nyilvántartását a vállalkozások általában iktatórendszer alkalmazásával valósítják meg. Az elektronikus küldemények beérkezési csatornái ettől többrétűek lehetnek.
Papírból adat, adatból információ
A DocuScan Kft. elektronikus küldeménykezelési szolgáltatása képes az e-mailek, valamint a cégkapura és hivatali kapura érkező elektronikus küldemények kezelésére és egységes (ERP által is kezelhető) formában történő átadásra úgy, hogy a küldemények alapvető indexelését is elvégzi. Az indexelési adatok lehetnek például:
- Feladó
- Ügytípus meghatározás
- Végrehajtó csoport/személy kiválasztás
- Ügyfél azonosítás
- Termék azonosítás
- Feladat priorizálás (kulcsszavak alapján)
A levelező és WEB-es felületek „olvasása” nélkül ügyfeleink minden dokumentumot egységes formában kapnak meg, így a szerteágazó informatikai megoldások kezelése a DocuScan Kft. feladata.
A változó mennyiségű beérkezések kezelésében is segítséget nyújtunk, mert üzemünk akár az átlagos küldemény szám akár háromszorosát is képes lekezelni, így ügyfeleink sokkal könnyebben tudják kezelni a változó feladat mennyiségeket.
