Papírból adat, adatból információ

A beérkező és kiküldendő dokumentumok nyilvántartását a vállalkozások általában iktatórendszer alkalmazásával valósítják meg. Az elektronikus küldemények beérkezési csatornái ettől többrétűek lehetnek.

A DocuScan Kft. elektronikus küldeménykezelési szolgáltatása képes az e-mailek, valamint a cégkapura és hivatali kapura érkező elektronikus küldemények kezelésére és egységes (ERP által is kezelhető) formában történő átadásra úgy, hogy a küldemények alapvető indexelését is elvégzi. Az indexelési adatok lehetnek például:

  • Feladó
  • Ügytípus meghatározás
  • Végrehajtó csoport/személy kiválasztás
  • Ügyfél azonosítás
  • Termék azonosítás
  • Feladat priorizálás (kulcsszavak alapján)

A levelező és WEB-es felületek „olvasása” nélkül ügyfeleink minden dokumentumot egységes formában kapnak meg, így a szerteágazó informatikai megoldások kezelése a DocuScan Kft. feladata.

A változó mennyiségű beérkezések kezelésében is segítséget nyújtunk, mert üzemünk akár az átlagos küldemény szám akár háromszorosát is képes lekezelni, így ügyfeleink sokkal könnyebben tudják kezelni a változó feladat mennyiségeket.

Felkeltettük az érdeklődését?